Gezamelijke vakantiediensten

Geplaatst op 16 juli, 2016

Begin augustus zal de Bommelerwaard wat leeggestroomd zijn, omdat velen dan op vakantie zijn. We hebben, mede op verzoek vanuit de gemeenten, besloten bij wijze van proef dan twee gezamenlijke diensten te houden. Dit betreft de avonddiensten van 7 en 14 augustus. Het lijkt ons een mooi moment om als “achterblijvers” de onderlinge verbondenheid tussen onze gemeenten te onderstrepen. Naar we begrepen stellen onze jongeren het ook op prijs om eens samen te kerken. Natuurlijk vertrouwen we er op dat niemand hiervoor thuis blijft! Vervoer is geen probleem, want de kerkauto’s zijn voor u op afroep beschikbaar. Laat u ons (na 14 augustus) trouwens gerust weten of u zo’n gezamenlijke vakantiedienst een goed idee vindt. Dan nemen we uw opmerkingen mee met onze evaluatie over deze proef. Plaats van samenkomst is op 7 augustus Bruchem en op 14 augustus Kerkwijk.