Jongensclub

In onze gemeentes zijn drie jongensclubs. Twee in Bruchem en één in Kerkwijk.

Voor wie is de jongensclub?

De jongensclub is er voor alle jongens die in groep 5, 6, 7 of 8 zitten.

Wat wordt er gedaan tijdens een jongensclubavond?

Tijdens een jongensclubavond wordt er begonnen met gebed en daarna wordt er een stukje uit de bijbel gelezen en wordt hier met de jongens over doorgepraat. Hierna gaan we iets drinken en daarna gaan we iets knutselen. Dit kunnen verschillende dingen zijn, bijvoorbeeld een sjoelbak of een vogelhuisje. Af en toe is er een speciale avond en dan gaan we bijvoorbeeld een spel of iets anders leuks doen.

Wanneer is er een jongensclubavond?

Er wordt één keer in de 2 weken een jongensclubavond gehouden op vrijdagavond van 19.00 uur tot 20.30 uur in Eben Haezer of Pro Rege. Kijk in de agenda voor de precieze datums en locatie.

Wie zijn de leiders?

Jongensclub Bruchem, groep 5, 6: Steven van der Steeg, Gertjan Westeneng en Melvin den Otter
Jongensclub Bruchem, groep 7, 8: Reinart Bragt, Lies van Ooijen, Jeroen Weijer en Geerten van de Werken
Jongensclub Kerkwijk, groep 5, 6, 7, 8: Marco van Heijkop en Arnold Kriekaard

Wat kost een jongensclubavond?

Een jongensclubavond kost 1 euro per keer per persoon.