Flessenactie Werkvakantie Bulgarije 2020

Ook dit jaar worden er verschillende acties gehouden voor de werkvakantie naar Bulgarije. Wij zouden u allen willen vragen om statiegeldflessen in te leveren op één van de verzamelpunten, zodat wij die kunnen inleveren. Dit kan het hele jaar door tot de zomervakantie. Een kleine moeite, en u zou ons er een enorm plezier mee doen. Ook bierflesjes of bierkratten mogen ingeleverd worden. Dat kan op de volgende punten in de regio:

- Kwartelkoning 13 Bruchem (bij Naomi & Jodai)
- Kapelstraat 2 Nederhemert (bij Esther)
- Graaf Otto straat 43 Zaltbommel (bij Anne Roos)
- Hopland 3 Kerkwijk (bij Gerjanne)
- Pro Rege, Kerkwijk
- Eben Haëzer, Bruchem

Inleveren aan huis kan op ieder moment van de dag. Inleveren in Eben Haëzer kan alleen wanneer de deur op is. Bij Pro Rege staat een container buiten, waardoor inleveren ook op ieder moment kan.

Voor eventuele vragen kunt u een mailtje of appje sturen naar Jodai of Gerjanne.
- Jodai:         06 20691031   (jodai.huisman@gmail.com)
- Gerjanne:   06 22340470   (gerjannevanderwind@filternet.nl)