Op vrijdag 24 mei is er weer een High Tea, in ons kerkelijk centrum Pro Rege. De inloop is vanaf 16.30 uur en het zal om 17.00 uur van start gaan, tot ongeveer 20.00 uur. De prijs voor een volwassene is € 17,50 p.p. en van kinderen tot en met 12 is het € 12,50 p.p. Tijdens de High Tea zullen hartige en zoete hapjes geserveerd worden. Er wordt voldoende geserveerd zodat je niet meer zelf hoeft te dineren. Dus heeft u zin om gezellig te theeleuten met een hapje erbij, meld u dan aan! Aanmelden via de website. Ook liggen er op 12 mei aanmeldformulieren in de kerken in Bruchem en Kerkwijk.

>>> Aanmelden hier <<<

Oproep! Als u als vrijwilliger wilt helpen met het maken van lekkernijen voor de High Tea kunt u een mail sturen naar werkvakantiebulgarije@gmail.com.