Vrije toegang op dankdag

Geplaatst op 31 oktober, 2021

In de ochtenddienst op dankdag hopen we de kinderen van de plaatselijke scholen weer in de kerk te verwelkomen. Ook deze diensten zijn erediensten van de gemeente en het is mooi wanneer de kinderen zien dat de gemeente met jongeren en ouderen aanwezig is. Onze ervaring is dat er in deze ochtenddiensten altijd voldoende ruimte is. Iedereen die de gelegenheid heeft, is daarom welkom in de kerk.

Ook voor de avonddienst op dankdag is er vrije toegang in de kerk, zonder een speciale uitnodiging per e-mail. U wordt verzocht plaats te nemen zoals we dat momenteel op zondag doen. We gebruiken de banken om en om. Blijf wat afstand houden tot de mensen naast u. We hopen dat de plaatsen die op deze manier beschikbaar zijn, goed bezet zullen worden.