Gebruikte postzegels en kaarten zijn geld waard!

Geplaatst op 19 oktober, 2021

De GZB en Woord en Daad sparen (gebruikte) postzegels en ansichtkaarten. Ieder jaar levert dat in totaal zo’n € 25.000 euro op. De moeite waard dus! Al jaren hebben we daarvoor in Bruchem en in Kerkwijk een gele inzamelbox staan. In Bruchem staat die inzamelbox in Eben-Haëzer, in Kerkwijk staat deze in de kerk onder de toren. En hoe kunt u mee gaan sparen?

• Knip postzegels ruim van de envelop.
  • Knip geen postzegels van ansichtkaarten!
  • Lever alleen ansichtkaarten in, geen dubbele kaarten. Een ansichtkaart is een enkele kaart, met aan de ene kant een afbeelding en aan de andere kant ruimte voor adres en postzegel.
  • Dubbele kaarten hebben geen waarde en belanden bij het oud papier.
  • Ook welkom zijn geboortekaartjes, zelfgemaakte kaarten en kaarten van Anton Pieck in alle maten en vormen.

Als zendingscommissie brengen we deze eenvoudige en duurzame actie graag onder de aandacht. Wilt u hier meer over weten of is het lastig om uw kaarten en postzegels in te leveren? Neem dan contact op met de zendingscommissie > Amerens van Kuilenburg (tel. 0418 641616). Alvast bedankt voor het bewaren van uw postzegels en kaarten!