Startweekend winterwerk seizoen '16/'17

Geplaatst op 22 september, 2016

Zaterdag 24 september

Aanstaand weekend is de opening van het winterwerkseizoen. Als het goed is heeft u of heb jij je hier al voor opgegeven! Mocht dit nog niet zo zijn, doe dit dan vandaag nog (donderdag 22 september) via de website van de kerk of telefonisch bij Willeke van den Bogerd: 06-40558947. Op zaterdag 24 september bent u en ben jij vanaf 13.30u van harte welkom in de Bruchemse kerk. Daar zullen we om 13.45u van start gaan met de opening van de dag. Na de activiteiten komen we rond 16.45u weer bij elkaar in Eben Haëzer voor een warme maaltijd en zullen we de dag om 18.30u afsluiten met een sing-in in de kerk van Bruchem tot ongeveer 19.30u. De activiteiten en maaltijd zijn vrij toegankelijk, waarbij we de giftenbus ter bestrijding van de onkosten warm aanbevelen (richtbedrag €5,- per volwassene).

Daarnaast nog een aantal praktische punten:

- Mocht u zich niet hebben opgegeven maar toch ineens zin of tijd hebben om zaterdag deel te nemen of een kijkje te komen nemen bij 1 of meerdere programma onderdelen: wees welkom om alsnog aan te sluiten! In Eben Haëzer zijn gedurende de dag ook (oud Hollandse- en bord-) spellen aanwezig en u kunt natuurlijk even om het hoekje kijken bij de verschillende activiteiten of workshops.

- Het is niet mogelijk om de auto te parkeren op het Eben Haëzerplein. Kom op de fiets of parkeer in de Koster?straat of in de Dorpsstraat.

- Heb je workshop fotografie gekozen als 1e keus?: vergeet niet je eigen camera (liefst met gebruiksaanwijzing) mee te nemen.

- Een oproepje aan de appeltaarten bakkers: Het is fijn als je een eigen deegroller mee kunt nemen.

- Bij mooi weer eten we buiten, neem dus eventueel een vest of jas mee!

zondag 25 september

Op zondagochtend 25 september is er in beide kerken een speciale dienst rond het thema 'Samen bij Eén'. na deze dienst is er gelegenheid om elkaar te ontmoeten onder het genot van een glaasje fris of een kopje koffie mét....

We zien uit naar een mooi weekend met elkaar! Bidt u mee voor een gezegende opening en een gezegend winterseizoen? Werkgroep startweekend.