Kerkactie

Geplaatst op 28 september, 2016

Zaterdag 8 oktober a.s. houden wij onze jaarlijkse verkoping waarvan de opbrengst bestemd is voor kerk en zending. Afgelopen weken hebben we u weer bezocht en mochten we veel mooie spulletjes als ook geld in ontvangst nemen. De verkoping vindt plaats in Kerkelijk Centrum Eben Haezer, De Kosterijstraat 2 in Bruchem. Aanvang 9.30 uur en om 13.30 uur sluiten we af. Het aanbod is heel divers , maar ook weer de vaste artikelen zoals u dat van ons gewend bent. U kunt o.a. inschrijven op een zelfgebreide plaid, lekker warm voor de winterdagen. Aan eten en drinken ontbreekt het ook niet. U kunt het meenemen of gezellig met elkaar aan tafel van een kop koffie of thee met wat lekkers genieten. Ook de kinderen worden niet vergeten. Kortom, kom gezellig en neem uw buurvrouw mee zodat u kunt zien en kopen en meehelpen aan een mooie opbrengst voor de goede doelen.

Wij hebben er weer alle vertrouwen in en zijn dankbaar dat wij dit weer kunnen organiseren, daarbij is uw hulp en steun onmisbaar en “samen” maken we er een geslaagde dag van.

Een hartelijk groet van het damescomité en graag tot 8 oktober.