Pastorale zorg en taakverdeling na 6 december 2015

Geplaatst op 01 december, 2015

Prop. van Zetten verricht sinds september pastoraal werk in onze gemeenten. Na zijn bevestiging tot predikant zal de werkverdeling tussen hem en kand. J.A. de Kruijf voor de pastorale zorg in de gemeenten wijzigen. Vanaf 7 december zal het pastoraat bij ernstig zieken en bij bijzondere omstandigheden verzorgd worden door ds. A. van Zetten. De pastorale contacten die  kand. de Kruijf reeds heeft, zullen door hem voortgezet worden. Rond hun verjaardag zullen de ouderen van 80 jaar en ouder in Kerkwijk-Delwijnen en Nederhemert bezocht worden door ds. van Zetten en in Bruchem door kand. de Kruijf. Voor bezoek bij jubilea en geboorte geldt de verdeling andersom.

Wanneer u een pastoraal contact wenst, neemt u dan contact op met ds. van Zetten. Hij is bereikbaar op de volgende telefoonnummers: 0344-600112 of 06-52028578. Dat kan ook via e-mail: dominee@hervormdbruchem.nl of dominee@hervormdkerkwijk.nl Neem gerust contact op, ook al woont onze nieuwe predikant nog niet in onze gemeenten.

De leiding van de catechese en kringen blijft dit seizoen ongewijzigd. We hopen op deze wijze als predikant, pastoraal werker en kerkenraden de gemeenten te dienen. We vragen uw gebed om zegen op al het werk dat gedaan wordt. We bidden dat dit vrucht mag dragen en mag zijn tot eer van God en tot uitbreiding van Zijn Koninkrijk.

Voor vragen of opmerkingen over de taakverdeling kunt u contact opnemen met de scriba’s.

Voor Bruchem ouderling A. Baron, tel 0418-515103. Voor Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert ouderling J.J. van Kuilenburg, tel 0418-641616