Bevestiging en intrede proponent A. van Zetten

Geplaatst op 01 december, 2015

Zondag 6 december zal een bijzondere en vreugdevolle dag zijn voor onze beide gemeenten. Dat geldt evenzeer voor Prop. Van Zetten en zijn gezin Na zijn studie mag hij zijn roeping  als predikant gaan vervullen in onze gemeenten. Door zijn werk als pastoraal medewerker is hij voor veel gemeenteleden al geen onbekende  meer.  We wensen hem en zijn gezin een gezegende dag toe. Voor de gemeenten is het eveneens verblijdend dat we na een korte vacaturetijd van zeven maanden weer een predikant mogen ontvangen uit de hand van de Heere. We vragen u om biddend om ons nieuwe predikantsgezin heen te staan.

Nog een vriendelijk, maar dringend verzoek rondom de diensten: We roepen u op om zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar de kerk te komen. Als u met de auto komt, dan kunt u wellicht ook met elkaar meerijden. Er is gezorgd voor extra parkeergelegenheid op het erf van de heer Looijen, direct naast het kerkgebouw. Ingang aan de Dorpsstraat. We hopen velen van u tijdens de kerkdiensten te ontmoeten!