Openstelling erediensten

Geplaatst op 14 oktober, 2021

De afgelopen weken zijn er max. 40 % meer mensen uitgenodigd per kerkdienst dan in de periode daarvoor. Na twee zondagen zouden we eventuele volgende stappen overwegen. Dit is besproken en er is het volgende besloten. We zijn voornemens om per zondag 24 oktober 2021 de toegang tot de kerkdiensten vrij te geven. Dus niet komende zondag, maar de week erna kunt u weer naar de kerk komen zonder uitnodiging. In principe worden dan alle banken opengesteld. We vragen u wel om nog steeds wat ruimte (één zitplaats) open te houden tot kerkgangers naast u (uit een ander huishouden). Geef elkaar de ruimte! Mocht iemand er voor zichzelf moeite mee hebben om op deze manier naar de kerk te gaan, laat dit dan tijdig weten aan uw scriba. We willen graag samen zoeken naar een oplossing, zodat ieder een gepaste plek vindt onder de prediking van het Woord.