Muziek ter Bemoediging

Geplaatst op 09 april, 2020

Voor Muziek ter Bemoediging zijn we op zoek naar iemand die teksten van de liederen wil verzorgen! Het zou fijn zijn als je handig bent met een fotobewerkingsprogramma. Dan kan de tekst in een afbeelding gezet worden. We zijn bezig om ook met beeld uit te zenden. Maar daar hebben we hulp bij nodig. Het is voor ons een tijdrovende klus. Is er iemand die het leuk vindt om dit te doen? Neem dan  contact op met Gert Jan Huisman (tel. 06-10261314). De uitzendingen zijn terug te luisteren op kerkdienstgemist.nl.
Er kan nog steeds een verzoek ingediend worden om voor uzelf of voor andere gemeenteleden muziek aan te vragen. U kunt dit doen door een mail te sturen naar Petra de Koning (p.a.dekoning@hetnet.nl) of telefonisch via Anja Kesting (0418-515951). U kunt de muziek beluisteren via de website en via de kerkradio.