Alle extra uitzendingen naast erediensten

Geplaatst op 07 april, 2020

In dit bericht brengen we enkele aanpassingen onder uw aandacht die gelden voor alle uitzendingen buiten de kerkdiensten, zowel via de kerkradio als met beeld via internet. We zijn blij met de mogelijkheid allerlei uitzendingen te verzorgen, zoals het muzikale uurtje, de meditatie, de paasviering voor kinderen, enzovoort.

Dit soort uitzendingen vinden voortaan plaats vanuit kerkelijk centrum Eben-Haëzer, omdat we daar de technische mogelijkheden beter kunnen benutten. Hiervoor zal steeds de livestream van Bruchem worden gebruikt. Ook bij de kerkradio dient u de komende tijd steeds af te stemmen op Bruchem.

Nog iets over het terugluisteren en -kijken. Met uitzondering van de kerkdiensten zullen niet alle uitzendingen meer worden geplaatst op onze eigen website. U kunt de extra uitzendingen echter vaak achteraf nog wel vinden op www.kerkdienstgemist.nl. U zoekt op deze website naar Bruchem en kiest dan de hervormde gemeente.