Dabar 2022

Geplaatst op 17 augustus, 2022

Van 20 t/m 27 augustus is er weer een Dabarteam actief op camping 'De Rietschoof' in Aalst. We zijn erg dankbaar dat er jongeren zijn die zich hiervoor willen inzetten. Graag willen we jullie als gemeenteleden betrokken maken bij dit werk in Gods koninkrijk. Daarom zal op zondag 21 augustus het Dabarteam aanwezig zijn in de kerkdienst te Bruchem. Na afloop van de dienst is er een ontmoeting in Eben Haëzer. Om het team te ondersteunen zal er bij de kerk een krat staan waarin u iets voor het team kunt achterlaten. Denk hierbij aan iets lekkers, een kaart of iets van de boodschappenlijst van het team (www.lijstje.nl/Dabar2022).

We hebben op zaterdag 20 en 27 augustus (om 10.00 uur) nog hulp nodig bij het schoonmaken van de caravan waar het team zal verblijven. Op donderdag 25 augustus wordt er een bidstond gehouden op de camping, deelname is mogelijk. Meld je aan bij Jeline Bragt (06-37406715) of mail naar dabaraalst@outlook.com. Vergeet ook niet om het Dabarwerk in uw gebeden te benoemen. Namens de plaatselijke comissie.