Ontmoeting jeugdwerk

Geplaatst op 27 augustus, 2022

In april is er per e-mail een uitnodiging verspreid onder alle leidinggevenden in ons jeugdwerk. Om na te denken over onze eigen rol als kerkenraden in de zorg voor het jeugdwerk willen we graag de leidinggevenden ontmoeten en van hen horen wat de ervaringen en vragen zijn. Hoe kijken jullie tegen het jeugdwerk aan? Ervaren jullie knelpunten en hoe kunnen we elkaar helpen om de kinderen en jongeren de Bijbelse boodschap mee te geven? In gemengde groepjes van jeugdwerkers en kerkenraadsleden zullen we enkele vragen bespreken. Daarna is er een plenaire bespreking. Deze avond staat gepland op dinsdag 6 september om 20.00 uur in Eben-Haëzer. De ambtsdragers willen graag investeren in het contact met het jeugdwerk. We hopen heel erg dat alle leidinggevenden van kinderclubs, zondagsschool, tienerclubs, OJW en JV deze avond aanwezig zijn om hieraan mee te doen. We bidden om een gezegende ontmoeting die onze gezamenlijke inzet voor het kerkelijk jeugdwerk ten goede zal komen.