Bijeenkomsten laatste lijdensweek

Geplaatst op 07 maart, 2017

In de laatste lijdensweek, die we ook wel ‘stille week’ noemen, worden we heel bijzonder bepaald bij het lijden en sterven van onze Heere Jezus Christus. Maar zelfs dan worden we nog wel eens opgeslokt door de drukte van alledag en ontbreekt de concentratie op het wonder van Golgotha. Ook hierin willen we samen gemeente(n) zijn. Daarom willen we op maandagavond 10 april en woensdagavond 12 april een korte meditatieve bijeenkomst houden in onze dorpskerken. We lezen het lijdensevangelie, zingen enkele psalmen en lijdensliederen. De eerste avond is op maandagavond in de kerk in Bruchem om 19.30 uur. De tweede avond in de kerk in Kerkwijk om 19.00 uur (deze tijd, zodat ook de koorleden dit stille moment mee kunnen maken). We hopen dat u de data noteert!