Avondmaal

Geplaatst op 09 maart, 2021

Eerder was besloten dat het Heilig Avondmaal niet op de ingeroosterde datum 7 maart gehouden zou worden omdat de diensten alleen online bijgewoond konden worden. De volgende datum die gepland is voor de bediening van dit sacrament is op zondag 13 juni. Inmiddels komen we weer met 30 gemeenteleden per dienst samen in de kerk. Na overleg in moderamen en kerkenraad achten we het goed om toch nog in deze lijdenstijd de dood van Christus te gedenken met brood en wijn, op de manier zoals we dit in november hebben gedaan. In het preekrooster is gezocht om een geschikte datum te vinden. Hiervoor moesten enkele afspraken worden gewijzigd en zal in Kerkwijk op 21 maart en in Bruchem op 28 maart het Heilig Avondmaal worden gevierd. Om deze reden gaat ds. Van der Wind a.s. zondagochtend niet in Bruchem voor, maar leidt hij in Kerkwijk de voorbereidingsdienst. Er is dit keer geen bezinningsuur. Verdere informatie volgt komende weken in de kerkbode.