Gemeentemaaltijd pizza 2023 - 1 juli

Op deze pagina kunt u zich opgeven voor de activiteit zelf of kunt u pizza's bestellen om af te halen. Pizza's worden ter plekke bereid en gebakken in een professionele oven. De meeste ingrediënten worden geleverd door Italiaanse groothandel Silletti uit Hedel.

Tijdstip: Zaterdag 1 juli 2023, vanaf 17:00 uur is de inloop. U wordt ontvangen met een hapje en een drankje. Rond 17:30 uur hopen we de eerste pizza's rond te serveren
Inbegrepen: onbeperkt pizza's, onbeperkt drinken, nagerecht
Prijs: achteraf door uzelf te bepalen
Locatie: achter de kerk van Kerkwijk

Opgeven is vandaag helaas niet meer mogelijk

Voor het afhalen gelden wel vaste prijzen. Mocht u uw bestelling later willen wijzigen, mail dan gerust naar werkvakantiebulgarije@gmail.com.

Let op: zonder bevestigingsmailtje is uw aanmelding/reservering niet goed doorgekomen. Als het e-mailadres niet goed ingevuld is, bijvoorbeeld met een spatie achter het e-mailadres, wordt de aanmelding/reservering niet goed verwerkt. Bij een gelukte aanmelding of reservering ontvangt u altijd een bevestingsmail op uw e-mailadres. Deze kan in uw spambox terecht komen.

Afhalen

Kunt u niet komen eten, maar wilt u wel afhalen? Dan kunt u pizza's bestellen die af te halen zijn vanaf een tijdstip na 17:00 uur. De pizza's zijn rijkelijk belegd en hebben een diameter van circa 30 centimeter.

Bestellijst:
1. Pizza margharita - tomaat, kaas, kruiden €7
2. Pizza salami - tomaat, kaas, salami, kruiden €8,50
3. Pizza groente vegetarisch - tomaat, kaas, diverse soorten groenten, rucola, kruiden €9
4. Pizza pesto - tomaat, kaas, mozarella, zwarte olijven, pesto, kruiden €10
5. Pizza pollo - tomaat, kaas, kip, ui, paprika, champignons, kruiden €11

Bestellen is vandaag niet meer mogelijk