Werkvakantie Bulgarije

Geplaatst op 06 juli, 2016

Kerkdienst
Op dinsdag 19 juli hopen de Bulgarijegangers te vertrekken naar Vratza en ze zullen weer terugkeren op D.V. zaterdag 30 juli. Op zondagochtend 17 juli, hopen we daar in de kerkdienst ook bij stil te staan. Deze keer zal de kerkdienst worden gehouden in de kerk van Bruchem. De werkgroep zal hierin ook aanwezig zijn en de collecte van de diaconie is deze dienst ook voor het werk in Bulgarije bestemd, waarover zij u kort iets zullen vertellen in deze dienst. Na de dienst staat er koffie, thee of iets fris voor u klaar en krijgt u de gelegenheid om de Bulgarijegangers te groeten en een goede reis toe te wensen. Een ieder is van harte welkom! Bidt u mee voor de laatste voorbereidingen voor deze reis?

Groetjes de Bulgarijegangers: Sanne Blankers, Lisa v/d Wal, Machiel v/d Wal, Gerben v/d Werken, Paula Kesting, Arné Kreling, Linda Hak, Astrid van Drunen, Nienke van Drunen, Izak Bragt, Henk v/d Zalm, Bert Kos, Elise v/d Brink, Jonathan v/d Brink, Neline van Loon, Gert en Marjanne v/d Lee en Susan Lap.

High Tea
De High Tea van afgelopen vrijdag 1 juli was zeer geslaagd! Fijn dat er zoveel mensen waren. De opbrengst bedraagt € 1.216,45. Hartelijk bedankt aan de deelnemers en iedereen die bijgedragen heeft aan deze actie!

Barbecue en klussenveiling
Nog niet alle klussen zijn geleverd, maar nu al is de opbrengst van de barbecue en klussenveiling bijna 2.000 euro. Komende weken zullen er nog veel klussen gedaan worden. Iedereen bedankt voor jullie inzet!