Vossenjacht

Geplaatst op 18 mei, 2021

Bij de kerkbode van deze week zit een inlegvel voor de vossenjacht die gehouden zal worden op 2e Pinksterdag in Bruchem van 14.00 tot 16.00 uur. Binnen deze tijd lopen er vossen in het centrum van Bruchem. De plattegrond staat op het inlegvel, ook het aantal vossen dat gezocht moet worden. Omdat het inlegvel in de kerkbode zit, kan er gewoon begonnen worden met zoeken waar men wil; er is geen start of finish. Dit spel is voor alle leeftijden! Kinderen kunnen meedoen; met elkaar of met ouders of grootouders. En voor ouderen is het ook fijn om een korte activiteit te kunnen doen. Op deze manier kan jong en oud elkaar in de buitenlucht ontmoeten en spreken terwijl we de onderlinge afstand in acht nemen. Het is fijn om als gemeente iets met elkaar te doen na een jaar van ‘stilte’! We hopen op goed weer.