VBW

Geplaatst op 17 augustus, 2023

Gebed:
Alle voorbereidingen zijn of worden getroffen. Maar bidt u ook voor een goede VakantieBijbelWeek? We vragen te bidden voor alle vrijwilligers van de VBW, dat er oog en een luisterend oor mag zijn voor iedereen en dat er plezier wordt gemaakt. Maar vooral dat kinderen, tieners en volwassenen in aanraking komen met de Heere God, zodat ze Hem leren kennen en gaan eren. We bidden dat alle activiteiten voor jong en oud mogen bijdragen aan de uitbreiding van Gods koninkrijk. Uw en jouw gebed is onmisbaar.

Programma:
Het is nu écht bijna zo ver. Alle voorbereidingen zijn getroffen om er weer een fantastische week van te maken. We zijn dankbaar voor alle vrijwilligers die zich willen inzetten. De kindermiddagen op 22, 23 en 24 augustus starten om 13.30 uur en duren tot 17.00 uur. Op de eerste dag mag is het belangrijk dat elk kind zich inschrijft bij de inschrijftafel op het veld (Sarskampseweg). Het verdere programma voor tieners en volwassenen kunt u vinden op onze website www.vakantiebijbelweek.net. Tot snel!

Afsluitingsdienst:
Op zondag 27 augustus hopen we de VBW af te sluiten met een speciale kerkdienst in onze gemeenten. Iedereen is van harte welkom om de Heere God te danken voor een mooie week waarin we in vrijheid het evangelie mochten vertellen aan veel kinderen, tieners en volwassenen. Er wordt kort iets verteld over de VBW en we zingen samen het themalied. Kom jij ook? Na de kerkdienst is iedereen welkom koffie, thee of fris te komen drinken Pro Rege en Eben-Haëzer. Heet u/jij ook je vrienden, vriendinnen en kennissen welkom in deze dienst?

Medewerkersevaluatie:
Voor een goede en geslaagde VBW is veel voorbereiding en hulp van vrijwilligers nodig. Ook is het belangrijk om het verloop van de week samen te evalueren. Dit willen we doen op maandagavond 28 augustus op de zolder van Eben-Haëzer. Inloop op 19.45 uur, om 20.00 uur willen we evaluatie starten. Welkom!