VakantieBijbelWeek 2023

Geplaatst op 23 augustus, 2023

Sing-in + Amerikaanse maaltijd
Op vrijdagavond 25 augustus start de Amerikaanse maaltijd om 17.00 uur op het VBW-terrein aan de Sarskampseweg. Aansluitend volgt rond 19.00 uur de Sing-in. Een korte instructie voor de maaltijd: je maakt een gerecht (keuze uit voorgerecht, hoofdgerecht of nagerecht) en brengt dit mee voor het aantal personen waarmee je komt. Denk aan een lekkere (pasta-)salade, hartige taart, losse hapjes of een toetje. Éen gerecht is voldoende, maar natuurlijk mag je meerdere gerechten maken als je dat wilt. Wilt u op een briefje/sticker/bordje de ingrediënten schrijven voor de veiligheid van mensen met allergieën? Vervolgens worden alle gerechten op buffettafels gezet en kunnen we genieten elkaars kookkunsten. Graag zelf een bord en bestek meenemen. Opgave is niet nodig, van harte welkom!

Afsluitingsdienst VBW
Op zondag 27 augustus hopen we de VBW af te sluiten met een speciale kerkdienst in onze gemeenten. Iedereen is van harte welkom om de Heere God te danken voor een mooie week waarin we in vrijheid het evangelie mochten vertellen aan veel kinderen, tieners en volwassenen. Er wordt kort iets verteld over de VBW en we zingen samen het themalied. Kom jij ook? Na de kerkdienst is iedereen welkom koffie, thee of fris te komen drinken in Pro Rege of Eben-Haëzer. Heet u/jij ook je vrienden, vriendinnen en kennissen welkom in deze dienst?

Medewerkersevaluatie VBW
Voor een goede en geslaagde VBW is veel voorbereiding en hulp van vrijwilligers nodig. Ook is het belangrijk om het verloop van de week samen te evalueren. Dit willen we doen op maandagavond 28 augustus op de zolder van Eben-Haëzer. Inloop op 19.45 uur, om 20.00 uur willen we evaluatie starten. Welkom!

Financiële steun VBW
Het organiseren van de VakantieBijbelWeek brengt elk jaar veel kosten met zich mee. Mede dankzij u kunnen we veel kinderen en tieners voor het eerst of opnieuw over de HEERE God vertellen. Wilt u het werk van de VBW steunen? Dat kan via de QR code of de melkbussen op het VBW-terrein. Ook wordt er gecollecteerd in de afsluitingsdienst. Natuurlijk mag u ook een gift overmaken op ons bankrekeningnummer NL65 RABO 0374 386 099. Hartelijk dank!