Nacht van gebed 9 juni

Geplaatst op 25 mei, 2023

Wereldwijd worden miljoenen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Heere Jezus. Zij vragen keer op keer om ons gebed. Om daaraan gehoor te geven, houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland.

Doe mee met de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk op vrijdagavond 9 juni in de Hervormde Kerk te Kerkwijk. De Nacht begint om 20.00 uur en duurt tot 1.00 uur. Tijdens deze Nacht horen en zien we verhalen uit onder meer Noord-Korea, Afghanistan, Vietnam en Nigeria. Je kunt er ook voor kiezen om een deel van de Nacht mee te bidden. Ieder heel uur beginnen we met een nieuw land. Schuif gerust aan! Tijdens het eerste uur is er extra aandacht voor de kinderen. Wees welkom, Anja van Diggelen (0622027114) en Connie van den Dool (0637272272).