Mogen we uw foto?

Geplaatst op 19 september, 2017

Onze predikanten willen u, als leden van onze gemeenten, graag snel leren kennen. Maar u begrijpt wel, daar gaat best veel tijd overheen… Als kerkenraad hebben we daarom een bijzonder verzoek aan u allen. Om de kennismaking met de nieuwe predikant(en) en kerkenraden te bevorderen, willen we u vragen om een foto van uzelf of uw gezin te sturen naar de scriba. Wilt u daarbij dan uw adres en de namen van de personen op de foto vermelden? Hiermee kan een bestand worden samengesteld waarin de predikant of een nieuw kerkenraadslid snel kan zien met wie hij een afspraak heeft. Deze foto’s zullen voor geen enkel ander doel worden gebruikt.

Voor Bruchemse gemeenteleden: scriba@hervormdbruchem.nl
Voor Kerkwijkse gemeenteleden: scriba@hervormdkerkwijk.nl.

Als u zelf niet over deze moderne middelen beschikt, kan iemand uit uw omgeving dit met zijn/haar mobiel eenvoudig voor u regelen. We hopen op uw medewerking, want zo helpt u onze predikanten met hun werk in onze gemeenten. Alvast dank!