Gemeenteavond

Geplaatst op 08 maart, 2016

Uw kerkenraden hebben zich gebogen over de invulling van tweede predikantsplaats. Voordat we hier een definitief besluit over nemen, willen we u als gemeente graag informeren en ‘horen’, omdat we breed draagvlak voor een te nemen besluit van groot belang vinden. We bidden of de Heere ons hier wijsheid in wil geven. De gezamenlijk gemeenteavond wordt gehou-den op donderdagavond 7 april in Pro Rege. U krijgt dan ook gelegenheid om kennis te nemen van de voortgang van de nieuwbouw van de pastorie te Bruchem. We verzoeken u vriendelijk nu vast deze datum te reserveren. Een uitnodiging voor deze avond en informatie over het voornemen van de kerkenraad kunt u bij de kerkbode van 24 maart tegemoet zien. Wilt u bidden voor de voortgang van het Evangelie in onze dorpen? De Heere is het waard!