Bouwkavels Sarskampseweg

Geplaatst op 29 september, 2020

Al een paar keer is op gemeenteavonden meegedeeld dat de gezamenlijke Colleges van Kerkrentmeesters drie bouwkavels willen ontwikkelen aan de Sarskampseweg als compensatie voor het verdwijnen van de bestemming glastuinbouw van een ander perceel. De procedure is nu afgerond en de gemeente Zaltbommel heeft voor twee van de drie kavels definitief groen licht gegeven. Voor de derde kavel moet eerst het bestemmingsplan veranderd worden. Ook voor de eerste twee kavels duurt het nog wel enige tijd voordat ze in de verkoop komen; eerst moeten de nutsvoorzieningen, de waterberging en mogelijk het verder bouwrijp maken, aangepakt worden. Zoals eerder gemeld, krijgen leden van onze gemeenten de eerste kans om een kavel te kopen, tegen een marktconforme prijs. Over de procedure daarvoor wordt nog nagedacht. Gemeenteleden die nadere informatie willen, kunnen contact opnemen met Cees van Bruchem (tel. 0418-642321; c.vanbruchem@solconmail.nl). De gezamenlijke Colleges van Kerkrentmeesters.