Bezinningsbijeenkomsten in de Stille Week

Geplaatst op 28 maart, 2017

In de week van Goede Vrijdag is het goed om ons ’s avonds wat los te maken van de drukte van alle dag, om ons te concentreren op het lijden en sterven van onze Heere Jezus Christus. Hiervoor willen we twee korte bijeenkomsten houden in onze beide kerkgebouwen. Maandag 10 april om 19.30 in de kerk in Bruchem en woensdag 12 april om 19.00 uur in de kerk in Kerkwijk. Naast de gebeden, zingen we samen enkele lijdenspsalmen en -liederen en is er een korte meditatie. We openen deze avonden het Johannesevangelie.

Op maandag is het thema ‘zorgende liefde’, op woensdag ‘smachtende liefde’, terwijl dit in de Goede Vrijdagdienst in Bruchem een vervolg krijgt met het thema ‘reddende liefde’, geput uit hetzelfde hoofdstuk uit het Johannesevangelie. We hopen veel gemeenteleden te ontmoeten!