Bevestiging en intrede proponent A. van Zetten

Geplaatst op 24 november, 2015

In de ochtenddienst van zondag 6 december zal prop. A. van Zetten als predikant verbonden worden aan onze gemeenten. We zijn de Heere dankbaar dat Hij onze gemeenten op Zijn tijd en wijze weer voorziet van een herder en leraar. We zijn daar verwonderd over en zien met verlangen uit naar deze zondag. De bevestigingsdienst begint om 9.30 uur en zal geleid worden door ds. P. Vernooij uit Boven-Hardinxveld. De kerk is vanaf 8.45 uur open. In de middagdienst, die aanvangt om 14.30 uur, zal ds. van Zetten intrede doen in de gemeente. Dan zal de kerk om 13.45 uur open zijn.

Na de middagdienst is er gelegenheid dominee en mevrouw Van Zetten de hand te drukken. Beide diensten zijn gezamenlijke diensten voor Bruchem en Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert en worden gehouden in de kerk te Bruchem. In verband met de ontvangst van genodigden zal er een aantal plaatsen gereserveerd zijn in de kerk. We vragen daarvoor uw begrip. Ook in Eben-Haëzer is er de mogelijkheid om de diensten met beeld en geluid te volgen.