Beroepingswerk

Geplaatst op 11 april, 2017

Onze gezamenlijke kerkenraden zijn voornemens een beroep uit te brengen op ds. A.N. van der Wind, predikant van de hervormde gemeente ‘Rehoboth’ te Hollandscheveld. Ds. van der Wind was eerder predikant van hervormd Hagestein. Hij is 45 jaar oud, gehuwd en vader van drie dochters. Er kunnen tot vrijdagavond 14 april bezwaren ingedient worden tegen de gevolgde procedure. Wanneer er geen ontvankelijke bezwaren zijn, zal het beroep ingaan op 19 april.
Op 23 april zal ds. van der Wind voorgaan in de erediensten. ’s Morgens is dit in Kerkwijk en ’s avonds in Bruchem.
Op dinsdagavond 2 mei zal er voor beide gemeenten een kennismakingsavond met ds. van der Wind gehouden worden. Deze avond begint om 20.00 uur. U bent dan welkom in Pro Rege.

We willen u, in het verlangen naar een herder en leraar, vragen om te bidden of ds. van der Wind in dit beroep Gods weg mag zoeken en vinden.

Voor wie mee wil leven:
Ds. A. N. van der Wind,