Alternatief collecteren

Geplaatst op 17 maart, 2020

Afgelopen zondag hebben we uw gaven voor de collecte niet kunnen inzamelen. Uw bijdrage wordt ook in deze tijd natuurlijk zeer op prijs gesteld. We willen u daar enkele suggesties voor doen.

- U kunt zelf een busje of potje in gebruik nemen voor uw collectegeld. Zo spaart u het zelf op, zoals de apostel de gemeente in Korinthe ook opdraagt: ‘Op elke eerste dag van de week moet ieder van u bij zichzelf iets opzijleggen om op te sparen wat in zijn vemogen is, opdat de inzamelingen niet pas dan gehouden worden, wanneer ik gekomen ben.’ (1 Kor.16:2).

- U kunt ervoor kiezen voor enkele zondagen tegelijk iets over te maken, zowel naar de kerkrentmeesters als naar de diaconie van betreffende gemeente. Dit kan via onderstaande rekeningnummers:

Diaconie Bruchem NL16 RABO 0374362343
Diaconie Kerkwijk NL44 RABO 0374377456
Kerkrentmeesters Bruchem NL80 RABO 0374324913
Kerkrentmeesters Kerkwijk NL20 RABO 0374344132

- Op de website van kerkdienstgemist.nl kunt u iets doneren met de ‘givt’-knop rechtsonderaan. Deze opbrengst komt ten goede aan onze stichting Kerktelefoon, waarvan het positief saldo jaarlijks wordt verdeeld tussen diaconie en kerkvoogdij van beide gemeenten.

Mogelijk worden er op korte termijn nog andere manieren aangeboden om digitaal te geven, dan zal dit worden vermeld op de website.