Alpha cursus

Geplaatst op 02 februari, 2016

De Alpha cursus is inmiddels een begrip binnen onze gemeente. Veel mensen vragen er naar, kennen mensen die er over nadenken of denken er zelf over na om mee te doen. Deze keer waren er geen aanmeldingen maar soms is er tijd nodig om een stap te durven zetten. Misschien wil je er eerst nog eens wat meer over weten, wat het precies inhoudt, of het wel bij je past enz. Wil je graag dat een bekende met je meegaat praat er dan met hem of haar over. Je mag altijd bellen of mailen met de dominee, leden van de kerkenraad of de evangelisatie commissie.  Contactpersoon voor Bruchem is Dilia van den Bogerd telefoon 0418 64 2790 en voor Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert  Rianne Hogenhout emailadres brvanholland@hotmail.com. Ook staat er veel informatie op www.alpha-cursus.nl en www.evangelisatiecommissie.nl.