Aandacht voor het zendingswerk in Centraal Azië

Geplaatst op 27 oktober, 2015

Op maandag 14 september jl. was er in Pro Rege een boeiende zendingsavond over de jonge kerk in Centraal Azië. Als gemeente steunen we de projecten van de GZB aldaar door middel van de opbrengst van de zendingsbussen (bij de kerkdeuren). Als zendingscommissie ontvingen we weer een gebedsbrief en willen u graag wat meegeven uit deze brief. In Centraal Azië worden toerustingscursussen (TEE) in de lokale talen aangeboden die beschikbaar zijn voor alle leden van de kerk. Men vraagt om gebed voor het vertaalwerk van cursusmateriaal in het Russisch en voor bescherming van gelovigen die leven te midden van moslims. Maar er worden ook punten van dankbaarheid genoemd: voor de mooie conferentie in Kazakstan en groei van het team in Kirgizië. We hopen dat u de broeders en zusters in dit onbekende deel van de wereld een plaatsje geeft in uw gebed!