Aandacht voor het zendingswerk in Centraal Azië

Geplaatst op 31 januari, 2017

Als zendingscommissie ontvingen we een nieuws- en gebedsbrief waarin het GZB-project (doel van de zendingsbussen in onze kerkgebouwen) belicht wordt. We willen u graag enkele punten meegeven, zodat het werk in dit ‘gesloten’ deel van de wereld niet vergeten wordt…

- Aigul in Azerbeidzjan hoopt dat alle kerken in haar land te weten komen hoe de TEE-cursussen werken. Zij werkt mee om seminars te organiseren waardoor veel kerkleiders horen over de cursussen.
- In het verre oosten van Rusland zijn vorig jaar 7 groepen met TEE-cursisten gevormd. Men is ook bezig om een officiële registratie van de cursus te verkrijgen, want erkenning van de overheid helpt enorm bij het werk.
- En dan worden ook Tadzjikistan, Kirgizië en Kazachstan genoemd. Landen waar Gods hulp en bescherming voor de werkers hard nodig is.
- Als laatste brengen we Oezbekistan onder uw aandacht. Op maandagavond 6 maart hopen wij namelijk twee gasten uit dat land op onze zendingsavond te ontvangen. Bid u mee dat de voorbereidingen voor de reis goed zullen verlopen?

We hopen dat u onze broeders en zusters in dit deel van de wereld een plaatsje geeft in uw gebed!

’n Hartelijke groet, de zendingscommissie