”Als een Lopend Vuurtje“

Geplaatst op 16 mei, 2017

De Kerk van Kerkwijk is op zaterdag 3 juni van 9.30-17.00 uur open voor belangstellenden die deelnemen aan fietstocht “Als een lopend Vuurtje’’ en een kijkje wil nemen in de Kerk. Als u even wilt rusten of een praatje maken, dan wordt daarbij ook een kopje koffie aangeboden. Gefietst wordt dit jaar voor Onderdak voor gezinnen in Bangladesh.

De organisatie van Stichting ‘Als een Lopend Vuurtje’ heeft voor 2017 dit project gekozen en wij willen u vragen zaterdag 3 juni 2017 te reserveren in uw agenda. We hopen op mooi weer en een goede opkomst. Van harte welkom op deze dag!

Mocht u mee willen doen en meer informatie willen over de opstapplaatsen en routes en afstanden, dan kunt u een kijkje nemen op de website: www.lopendvuurtje.info of de nieuwe Facebookpagina!

Voor overige vragen kunt u ook een mail sturen naar 2007lopendvuurtje@gmail.com. Wilt u meer weten over het project, kijk dan op de site www.fietsvooreenhuis.nl