Zondagschool

Datum: zondag 5 december 2021
Tijd: 14:00 uur
Locatie: Eben Haëzer en Pro Rege

Voor alle ouders van de kinderen die naar de zondagsschool komen: vanaf 5 december start de zondagsschool een half uur eerder. Dit is omdat vanaf die datum – i.v.m. de overheidsregels – de avondkerkdienst verzet wordt naar 15.30 uur. De tijd tussen die kerkdienst en de zondagsschool is dan erg kort. De zondagsschool wordt daarom voorlopig gehouden van 13.30 tot 14.30 uur. We weten dat nu alles wat kort op elkaar zit, maar laten we dankbaar zijn voor alle momenten die we nog samen rondom Gods Woord kunnen zijn, in de kerk en op de zondagsschool. Wat wij als ouders denken, geven we aan de kinderen door. Dus laten we ons vertrouwen stellen op de Heere God, lees maar eens Filippenzen 4: 6 en 7 en bedenk: de Heere is nabij (vers 5). De leidinggevenden groeten u/jullie en verwachten alle kinderen weer, zeker omdat we bezig zijn met het oefenen voor de kerstviering.

Voor meer informatie zie: zondagschool