VBW Muziek en samenzangavond

Datum: vrijdag 14 juni 2024
Tijd: 19:00 uur
Locatie: Kerk Bruchem

Op vrijdagavond 14 juni bent u/ben jij van harte welkom op de muziek- en samenzangavond met muzikale medewerking van Reinart Bragt op orgel, Jeline Bragt op piano, Arja van Beem en Corrianne van Wijnen op dwarsfluit, Sietse van Eck op drums, Arjaan van Eck op trompet en Dirk Jan van Horssen op klarinet. Het programma bestaat uit bekende psalmen, gezangen en andere christelijke liederen voor jong en oud. Toegang is gratis. Er is in de pauze verkoop van koffie, thee, fris en taart. Ook zal er een collecte worden gehouden. De opbrengst van verkoop en collecte is bestemd voor de VakantieBijbelWeek in onze gemeente. Draagt u de VBW een warm hart toe, houdt u van muziek én geniet u ook zo van een stukje taart? Zet de datum dan alvast in uw agenda! 14 juni in de Hervormde Kerk in Bruchem, aanvang 19.00 uur. Graag tot dan!