Wintermarkt

Datum: zaterdag 25 januari 2020
Tijd: 09:00 uur
Locatie: Eben Haëzer

Ziet u/jij weer uit naar een niet te missen activiteit in Bruchem? Op zaterdag 25 januari a.s. van 9.00 uur tot 14.00 uur is het zover. Dan bent u van harte welkom op de traditionele wintermarkt. Het plaatselijke kerkelijk centrum aan de Kosterijstraat is dan omgebouwd tot een ruimte vol met kraampjes. Achter de schermen is heel veel werk verzet voor de samenstelling van de wintercollectie. Doel is een ruime variatie met aandacht voor iedereen. Denk hierbij o.a. aan brocante spullen, klein antiek, zilver, serviezen en schilderijen. Een aanbod van allerhande praktische spullen ontbreekt niet. Niet van nieuw te onderscheiden. Verder is er de bekende kledingafdeling te vinden. Wie van boeken houdt weet dat de gesorteerde collectie voor liefhebbers een buitenkans betekent. Aan de kinderen is eveneens gedacht. De speelgoedkramen zijn rijk gevuld. Voor versproducten bent u eveneens aan het goede adres, zoals zuivel, vers fruit, slaatjes uit eigen keuken en tompoezen. Voor de inwendige mens is er koffie, fris gebak, frites, en snacks. De pannenkoekenbakkers  gaan voor de beste kwaliteit.  En vergeet tenslotte niet om een bloemetje mee te nemen. U steunt daarmee een goed doel.  Kom daarom naar deze unieke wintermarkt en laat u verrassen!

Bakproducten wintermarkt - Wilt u vooraf een steentje bijdragen? Zelfgemaakte producten in de vorm van een cake of appeltaart zien wij graag tegemoet. U kunt deze op de vrijdagmiddag of zaterdagmorgen voor aanvang van de markt bezorgen.

Voorbereiding wintermarkt - Van de medewerkers wordt aandacht gevraagd voor het volgende. Op donderdag 23 januari vanaf 18.30 uur inrichten van de ruimten en bevoorrading markt. Vervolgens op vrijdag 24 januari inrichten van de kramen. Vanaf 14.00 uur slaatjes maken. Wij rekenen op u.