Vrouwenvereniging Hanna - Paasviering (online)

Datum: dinsdag 7 april 2020
Tijd: 20:00 uur
Locatie:

Het is jammer dat we, net als alle andere verenigingen en clubs van onze gemeente, het seizoen van onze vereniging niet kunnen afsluiten door deze wereldwijde moeilijke tijd. Als bestuur van Hanna dachten we dat het goed zou zijn als we de Paasviering uitzenden via de kerkradio en internet. We willen dat doen op dinsdag 7 april vanaf 8 uur. Op de website van onze gemeente zal te lezen zijn vanaf welke plaats; Bruchem of Kerkwijk. De paasliturgie die we zullen gebruiken, staat in de Hervormde Vrouw van februari. Het thema van de viering is: Door het duister naar het licht. We hopen, op deze manier met elkaar verbonden en wellicht met anderen die meeluisteren (en kijken als dat lukt), op een gezegende viering. Met groet van het bestuur.