Kerkactie

Datum: zaterdag 13 oktober 2018
Tijd: 09:30 uur
Locatie:

Op D.V. zaterdag 13 oktober a.s. van 9.30 uur tot 14.00 uur wordt de jaarlijkse kerkactie van het damescomité weer gehouden. Zoals u van ons gewend bent is dit in Kerkelijk Centrum  Eben-Haëzer aan de Kosterijstraat 2 in Bruchem. De koffie en thee met cake staat klaar. U kunt er weer  terecht voor o.a. bloemen, gebak, pannenkoeken, saté, handwerkartikelen, brocante spullen, kaarten teveel om op te noemen.

In de week van 24 september vindt de rondgang door de gemeente plaats en kunt u sponsoren wat u maar wilt, alles is welkom en wij brengen het weer aan de man/vrouw.

Helaas moeten we ook meedelen dat we er na 60 jaar mee gaan stoppen. Dit is de laatste keer in deze samenstelling. Op onderdelen, zoals o.a. brocante, handwerkartikelen en vogelvoer gaan verder tijdens de wintermarkt. Jammer dat een stukje nostalgie gaat verdwijnen. De contacten blijven, maar nu in een andere vorm.

Wij hopen dat u massaal op D.V. 13 oktober onze artikelen komt kopen, zodat we met de opbrengst weer vele goede doelen kunnen helpen. Ook dit jaar wordt het weer verdeeld onder de kerk, de GZB en de IZB.

Een hartelijke groet van het damescomité.