Bevestiging en intrede ds. A.N. van der Wind

Geplaatst op 30 augustus, 2017

In de ochtenddienst van zondag 10 september zal ds. A.N. van der Wind als predikant verbonden worden aan onze gemeenten. We zijn de Heere dankbaar dat Hij onze gemeenten op Zijn tijd en wijze weer voorziet van een herder en leraar.  We zijn daar verwonderd over en zien met verlangen uit naar deze zondag.

De bevestigingsdienst begint om 9.30 uur in de kerk van Bruchem en zal geleid worden door ds. A. van Zetten. De kerk is vanaf 8.45 uur open. In de middagdienst, die aanvangt om 14.30 uur in de kerk te Kerkwijk, zal ds. Van der Wind intrede doen. Dan zal de kerk om 13.45 uur open zijn.

Na de middagdienst is er voor u, als lid van de gemeente, gelegenheid om familie Van der Wind te begroeten. Beide diensten zijn gezamenlijke diensten voor Bruchem en Kerkwijk-Delwijnen-Nederhemert. In verband met de ontvangst van  genodigden zal er een aantal plaatsen gereserveerd zijn in de kerk. Ook is in Eben-Haëzer (ochtend) en in Pro Rege (middag) de mogelijkheid om de diensten met beeld en geluid te volgen. We vragen daarvoor uw begrip.

We zien er naar uit om u te begroeten en met elkaar God groot te maken in deze diensten!

Praktische mededelingen bij de diensten
We roepen u vriendelijk, maar wel dringend, op om zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar de kerkdiensten te komen. ’s Morgens is er extra parkeergelegenheid op het erf van de heer Looijen, direct naast het kerkgebouw, de ingang hiervan is aan de Dorpsstraat. ’s Middags kunt u parkeren op het terrein naast Aalderwijksestraat 9, dat is schuin tegenover de kerk. Verder is er ’s morgens kinderoppas in de basisschool naast de kerk en ’s middags in een bovenzaal van Pro Rege.