Opgeven workshops

Op zaterdag 16 september is iedereen vanaf 13.00u van harte welkom in de kerk van Bruchem. Daar zullen we om 13:15u van start gaan met de opening van de dag. Daarna staat er een activiteit naar keuze op het programma. De keuze is als volgt:

• Wandelen op Nederhemert-Zuid (inclusief bezoek aan het kerkje op Nederhemert-Zuid)
  • Fietstocht
  • Wielrentocht (conditie en wielrenfiets vereist)
  • Workshop toetjes maken
  • Workshop creatief
  • Spelen op Parkeiland (4-7 jaar) --> Indien u een bakfiets heeft, wilt u deze dan meenemen?
  • Spel in Bruchemse Bos (8-11 jaar)
  • Volleybal / Voetbal (12+)
  • Jeu de boules spelen

Wilt u uw keuze-activiteit voor uiterlijk maandag 11 september doorgeven via onderstaand formulier of telefonisch aan Irma Huisman: 0418-551216.

Voor de maaltijd dient u zich apart op te geven. Als u wilt deelnemen aan de activiteiten en het eten dient u zich dus 2 keer op te geven.

Er is ook een mogelijkheid om opgehaald te worden, neem hiervoor ook contact op met Irma Huisman.

Voor de workshops moet iedereen zich afzonderlijk opgeven!

Geef u op voor de gemeentedag met onderstaand formulier: