Zendingswerker in Kerkwijk

Geplaatst op 08 maart, 2023

Op zondag 12 maart hopen we in de ochtenddienst in Kerkwijk een bijzondere gast in ons midden te hebben. Simone  is werkzaam voor een GZB-project in Centraal-Azië (i.v.m. haar veiligheid noemen we geen achternaam). Deze periode is ze met verlof in Nederland. Ze zal ons aan het einde van de kerkdienst wat vertellen over Gods werk in deze regio. Na de dienst kunt u haar in Pro Rege, onder genot van koffie en thee, ontmoeten en uw vragen stellen!

Als gemeente zijn we al geruime tijd betrokken bij diverse projecten in Centraal-Azië. Het project waarvoor Simone werkt is nieuw voor ons en daarom willen we de opbrengst van de zendingsbussen van het eerste kwartaal in 2023 bestemmen voor het project waarin zij werkt. We hopen velen van u in, en ook na, de dienst te ontmoeten om kennis te maken met Simone.