Welkom op de contactmiddag

Geplaatst op 04 januari, 2023

Wordt u niet meer dagelijks op uw werk verwacht? Dan is het tijd om één middag per maand met andere gemeenteleden bij elkaar te komen op de contactmiddag. Daar hoeft u zich natuurlijk niet ‘oud’ voor te voelen. We zouden het gezellig vinden als er nog meer aanwas van zestigers en zeventigers de vaste groep bezoekers komt versterken. Als u het voor uzelf nog niet zo nodig vindt, kunt u het ook doen voor de senioren die behoefte hebben aan meer contact.

De volgende keer dat de contactmiddag wordt gehouden is woensdag 11 januri. Het is dan in Pro Rege in Kerkwijk. De opening is om 14.30 uur, maar vooraf drinken we al een kop koffie met elkaar. Dhr. H. van de Steeg zal iets vertellen over één van zijn kerkgeschiedenisreizen. Wie wil worden opgehaald, wordt verzocht om dat op dinsdag door te geven aan ds. K. Groenendijk (tel. 0418-642040).