Veilige Kerk

Geplaatst op 23 augustus, 2023

De afgelopen periode zijn we als commissie ‘Vertrouwenspersonen’ in gesprek geweest met de jeugdraad en kerkenraden over het opstellen van een gedragscode die gebruikt gaat worden voor het werk binnen de gemeente. Op de website van onze gemeente komen twee gedragscodes te staan onder het kopje Veilige kerk. Daar vind je ook nog meer toelichting en van wie er wordt verwacht de gedragscode te ondertekenen. Bij de start van het winterwerk zullen de betreffende vrijwilligers (via voorzitters, coördinatoren, jeugdraad) hiervoor worden benaderd. De gedragscodes worden na ondertekening verzameld door Corrianne van Verseveld. Als je vragen hebt, kun je contact zoeken met Hannie Weijer of Connie van den Dool.