Geplaatst op 29 november, 2022

Het was fijn om zoveel mensen uit onze gemeenten te zien en te ontmoeten tijdens de kerkactie, die afgelopen vrijdag gehouden is. Er was een goede en gezellige sfeer en alles mocht goed verlopen. Wat fijn was voor ons, maar minder voor de kopers, was dat om 19.00 uur alles uitverkocht was. Daar zaten we dan; de verkoping was gepland tot 20.30 uur, het was niet te geloven. We hadden toen alle tijd en rust om met elkaar koffie te drinken, af te sluiten, op te ruimen en het geld te tellen. De opbrengst is maar liefst € 3073,05. We danken hiervoor alle kopers! Een bijzonder woord van dank voor de meisjes, vrouwen en mannen die ons dit jaar zo goed geholpen hebben met de voorbereidingen en de verkoop en het opruimen. Voor ieder een hartelijke groet van het damescomité (het wordt tijd om dat woord eens aan te passen, dunkt ons).