Samenzangavond, thema ‘Hoop’

Geplaatst op 06 juni, 2022

Op vrijdag 10 juni staat er een samenzangavond met veel muziek gepland in de kerk van Bruchem. Het programma bestaat uit bekende psalmen, gezangen en liederen van o.a. Sela. De deuren van de kerk gaan open om 19.00 uur; aanvang 19.30 uur. De toegang is vrij, maar er is wel een collecte bestemd voor de werkvakantie Bulgarije die vanuit onze gemeente wordt georganiseerd. De werkgroep Bulgarije zal op deze avond iets vertellen over de geplande werkzaamheden en activiteiten die ze in Bulgarije willen gaan uitvoeren.

De avond wordt muzikaal begeleid door Reinart en Jeline Bragt op orgel en piano, Arjaan van Eck (trompet), Sietse van Eck (drum), Corrianne van Wijnen (dwarsfluit) en Dirk Jan van Horssen (klarinet). We hopen velen van jullie te zien!