Presentatie zendingswerk Centraal Azië

Geplaatst op 15 februari, 2022

In september 2019 maakten we kennis met Peter, Riek en Gerlinde. Zij zijn in datzelfde jaar uitgezonden naar een land in Centraal Azië. In de tijd die achter ons ligt, hebt u af en toe korte nieuwsberichtjes via de kerkbode over hen ontvangen. Inmiddels hebben ze een eerste periode daar gewerkt en zijn ze voor een verlofperiode in Nederland.

Graag zouden we hen (Peter en Riek) weer ontmoeten. Echter met de huidige maatregelen kunnen we geen ‘gewone’ zendingsavond organiseren en daarom doen we het anders. Op zondagochtend 6 maart, na afloop van de ochtenddienst in Bruchem, zullen Peter en Riek in het kerkgebouw wat vertellen over hun werk. We zijn nog in overleg over het uitzenden van deze presentatie, want omwille van hun veiligheid is dat slechts beperkt mogelijk. Als u geïnteresseerd bent, let dan op de berichtgeving in de kerkbode. We hopen u spoedig nader te informeren.

Hartelijke groeten, de zendingscommissie.