Oliebollen

Geplaatst op 07 december, 2021

Afgelopen jaren konden gemeenteleden oliebollen kopen die werden gebakken door de ‘Bulgarijegroep’. Door corona is alles anders geworden en houden zij deze actie niet. Omdat de kerkactie voor het tweede jaar geen verkoping heeft, houden we verschillende losstaande acties. De taartenactie was geslaagd en nu bieden we oliebollen aan, gebakken door bakkerij Van Keulen uit Gameren, die te bestellen zijn d.m.v. een bestellijst die volgende week met folders of kerkbode meekomt (let op!). We zullen ook een lijst op de website van onze gemeenten plaatsen, dan kan daar ook op gekeken worden om een bestelling door te geven. De lijsten zijn op diverse adressen in Bruchem, Kerkwijk, Delwijnen en Nederhemert in te leveren. Maar het kan ook per mail of telefoon of app. Adressen, mailadres en telefoonnummers staan op de bestellijst. De oliebollen zijn dan op te halen op oudjaarsdag bij Pro Rege en Eben Haezer.