Kerstzangavond te Bruchem

Geplaatst op 06 december, 2022

Op vrijdag 23 (!) december mogen we na twee jaar met beperkingen u weer in de kerk te Bruchem uitnodigen voor een kerstuitvoering. We zijn erg dankbaar dat dit weer mogelijk is. We nodigen u uit voor onze kerstzangavond met het thema: ‘In die stille Kerstnacht, hielden herders trouw de wacht.’ Aan deze avond werken mee: ‘Kinderkoor Com nu met Sangh’ uit Bruchem o.l.v. Paula van den Brink en ons eigen koor, de ‘Chr. Gem. Zangvereniging Sursum Corda’, o.l.v. Jaco van de Werken en diverse muzikanten. Opening en sluiting zullen worden verzorgd door ds. Van der Wind. De avond begint om 19.30 uur in de Hervormde Kerk te Bruchem en opent haar deuren om 19.00 uur. De toegang is gratis. Bij de uitgang is er een collecte ter bestrijding van de kosten. Komt u/jij ook? We vinden het erg fijn om u weer te kunnen ontmoeten. U bent van harte welkom!