Kerstgroetactie

Geplaatst op 29 november, 2023

Dit jaar organiseert Friedensstimme weer een kerstgroetactie. Niet met pakketten, omdat er nog steeds een grote kans is dat deze niet aankomen en omdat ze te duur zijn. Jullie kunnen nu een setje van drie kerstkaarten opsturen. Deze zijn voorzien van een Russische bijbeltekst en zitten in een envelop met een adres erop. Zondag kunt u één of meer enveloppen met zo’n setje kaarten meenemen bij de uitgang van de kerk. De kaarten mag je blanco laten. Persoonlijker is het om op één kaart een bemoedigende tekst over te schrijven van de voorbeeldlijst. De andere twee kaarten worden gebruikt voor evangelisatie. Verzend de envelop door te frankeren met één postzegel Internationaal, dat is € 1,65. Doe er dan verder niets extra’s bij want anders wordt de envelop te zwaar. Deze actie is ook financieel te ondersteunen door een gift over te maken op NL26 INGB 0004 1323 34 t.n.v. ‘St. Friedensstimme Nederland’ en met vermelding van ‘Kerstgroetactie 2023’. We hopen dat jullie allemaal weer meedoen en deze actie begeleiden met gebed, dat is ook nodig. We hebben al vaak mogen merken door de reacties uit russisch-sprekende landen dat men zich bemoedigd weet door de kaarten. Zo mogen we ons daar en hier één voelen als kerk van alle plaatsen en tijden, met de Heere Jezus als grote Koning en biddende Hogepriester.